Tryb postępowania reklamacyjnego
- Usługobiorcy/Użytkownicy są uprawnieni do wnoszenia reklamacji w związku z korzystaniem z Usług oferowanych w ramach funkcjonalności Platformy.
- Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres siedziby Usługodawcy lub na adres e-mail Usługodawcy [email protected]
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej, następujące dane:
- a) oznaczenie osoby lub podmiotu wnoszącego reklamację (w tym imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją),
b) opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji,
c) nazwę Szkolenia – jeżeli reklamacja dotyczy wskazanej Usługi,
d) oczekiwania wnoszącego reklamację odnośnie sposobu rozwiązania zgłoszonego w reklamacji problemu. - Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
- O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji. Reklamacje nie posiadające danych, o których mowa w ust. 3, nie podlegają rozpatrzeniu.
- Użytkownik, będący Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Użytkownik, będący Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.