Regulamin Newslettera

Zakres usługi Newslettera

Newsletter obejmuje swoim zakresem otrzymywanie przez Odbiorców, którzy udostępnili Nadawcy swój adres e-mail, drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych dotyczących produktów i usług Nadawcy w tym w szczególności informacji o aktualnych szkoleniach, webinarach czy kursach organizowanych przez Nadawcę.

Zasady zapisu do Newslettera

  1. Newslettera świadczony jest nieodpłatnie, przez czas nieoznaczony, do momentu rezygnacji przez Odbiorcę z Newslettera lub do momentu zakończenia świadczenia usługi przez Nadawcę Newslettera.
  2. W ramach Newslettera Nadawca będzie wysyłał informacje za pośrednictwem kanału mailowego, na podany przez Odbiorcę adres poczty elektronicznej.
  3. Rejestracja następuje poprzez formularz umieszczony na stronie Nadawcy i polega na wprowadzeniu przez Odbiorcę poprawnego adresu email oraz zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu poprzez checkbox.
  4. Po dokonaniu Rejestracji na podany przez Odbiorcę adres mailowy zostanie wysłany mail potwierdzający zapis.
  5. Odbiorca jest uprawniony do rezygnacji z Newslettera w każdej chwili, bez podania przyczyny, poprzez skorzystanie z linku „unsubscribe” lub „wypisuję się”, który dostępny jest w stopce każdego otrzymanego Newslettera. Wycofanie udzielonej zgody na świadczenie usługi Newslettera nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Z chwilą rezygnacji, o której mowa w pkt. 6, wysyłka Newslettera do Odbiorcy zostanie wstrzymana, a adres usunięty z bazy.

Wymaganie techniczne 

Korzystanie z Newslettera wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Odbiorca, następujących minimalnych wymagań technicznych:

  1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu
  2. dostęp do poczty elektronicznej;

ważny/aktywny adres e-mail po stronie Odbiorcy.

Reklamacje

  1. Odbiorca może zgłaszać zastrzeżenia związane z usługą Newsletter w formie reklamacji.
  2. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia.

Reklamacje związane ze świadczeniem usługi Newsletter można składać na adres email [email protected]

Zmiany Regulaminu

Nadawca może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:

    1. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Regulaminie lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
    2. zmiana sposobu świadczenia usługi Newsletter, spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
    3. zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Nadawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
    4. W przypadku dokonania istotnych zmian w Regulaminie, Nadawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w na swoich stronach internetowych oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Odbiorcę podczas Rejestracji.

Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. Odbiorca ma prawo do zrezygnowania z Newslettera w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu.

Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z Newsletterem są:

Warsztaty Podatkowe Sp. z o.o.

Al. Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa

KRS: 0001102380

  • W sprawach, dotyczących danych osobowych możesz skontaktować się wysyłając maila na adres [email protected]
  • Dane przetwarzane są w związku z wykonaniem umowy, jaką jest świadczenie usługi Newslettera za pośrednictwem kanału mailowego (art. 6 ust. 1 lit. B RODO).
  • Dane będą przetwarzane przez okres świadczenia usługi, a następnie zostaną usunięte.
  • Twoje dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom (tzw. odbiorcom), aby nasza firma sprawnie działała. Tymi odbiorcami są np. dostawcy rozwiązań informatycznych czy inne agencje marketingowe. Każdy z odbiorców zobowiązuje się w umowie do przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Część z tych podmiotów może mieć siedzibę w kraju poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przekazujemy wtedy dane na podstawie decyzji Komisji Europejskiej, która stwierdza, że dane będą odpowiednio chronione. A gdy jej nie ma – zawieramy tzw. standardowe klauzule umowne zaakceptowane przez Komisję Europejską.

 

Odbiorcy przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych:

  1. dostępu do danych  oraz żądanie ich sprostowania
  2. być zapomnianym – Odbiorca może zażądać usunięcia jego danych,
  3. żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych Odbiorcy, 
  4. Odbiorca może otrzymać od Nadawców swoje dane w powszechnie odczytywanym formacie (np. PDF), 

Warsztaty Podatkowe

Wiedza podatkowo która pomoże Ci rozwinąć biznes.

Newsletter

Bądź na bieżąco z nową ofertą